Dag 53 - Reisverslag uit Redington Shores, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 53 - Reisverslag uit Redington Shores, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 53

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

04 November 2012 | Verenigde Staten, Redington Shores

Vandaag moeten we uit het huisje in Orlando. Gisteravond laat hebben we gelukkig nog de koffers voor het grootste deel ingepakt, dus vanochtend na het ontbijt het huisje leeggeruimd en de auto ingeladen. Kost altijd weer meer tijd dan je denkt en voordat we er erg in hadden was het 10.00 uur. Tijd om uit te checken.

We hebben het hotel weer geboekt in Redington Beach, waar we in ongeveer 1,5 uur kunnen zijn. We besluiten eerst nog in Kissimee een gift shop te bezoeken en draaien vervolgens de US-4 op. Een dik uur later rijden we in de buurt van Clearwater, waar we gisteravond bij toeval over hebben gelezen dat daar de grootste kerstwinkel zit van Florida. Kerst?! Ja.. Het is immers na Halloween, dus alle winkels zijn in kerstsfeer. Uitleggen hoe het was.. dat gaat niet lukken. Waarschijnlijk zeggen de foto’s genoeg.

Eenmaal aangekomen bij het hotel pakken we onze spullen uit en hebben we de foto’s geplaatst bij het verhaal van gister. Vanavond lekker gegeten en boodschappen gehaald voor de komende dagen.

Morgen gaan we de hele dag aan het strand liggen. De tijdschriften zijn ingekocht en we zijn er klaar voor! Relaxed!

• 05 November 2012 - 11:13

Carola :

heeeeej Ik zie de kerstboom van 't lekkernijtje erbij staan!! Cool !!

geniet van het mooie weer!!

Dikke kus ,
    Carola

• 05 November 2012 - 11:17

Antoinette:

Heey,

willen jullie niet nog langer blijven?
    Ik heb het wel naar mijn zin in Roden.. haha

geniet nog even van de laatste dagen..

• 05 November 2012 - 11:17

Antoinette:

Heey,

willen jullie niet nog langer blijven?
    Ik heb het wel naar mijn zin in Roden.. haha

geniet nog even van de laatste dagen..

• 05 November 2012 - 19:03

Carola:

@ Antoinette
    lief van je maar ze moeten wel terug komen hor hahaha