Dag 55 - Reisverslag uit Redington Shores, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 55 - Reisverslag uit Redington Shores, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 55

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

06 November 2012 | Verenigde Staten, Redington Shores

Nog maar 2 dagen en dan gaan we terug naar huis. Zoals we gister al schreven, gaan we vandaag weer voor een stranddag. Als we opstaan is het bewolkt en wat donker, maar als we een paar uur later in het stadje lopen, trekt de lucht open. De zon komt door en de temperatuur is heerlijk. Het is ondertussen een graad of 25, dus we gaan snel weer terug naar het hotel om in de zon te liggen.

De hele middag hangen we wat in de hangmat op het strand en genieten van de rust. Ons hotel heeft een privé strand en aangezien het een rustige tijd is, lijkt het wel of we alleen zijn.

Vanavond zijn we weer gaan eten bij de cracker barrel en gaan daarna nog even door de winkel. De koffers raken nu toch echt vol, dus het we stoppen met kopen van souvenirs. We gooien de tank nog even vol en zo staat de Camaro weer klaar voor de rit van morgen richting Fort Lauderdale. Van daar uit, gaan we donderdag naar Miami, waar we terugvliegen naar Dusseldorf. Het einde van de vakantie komt nu toch echt in zicht. Helaas..

• 07 November 2012 - 09:08

Mama:

hallo geert en linda
    dus jullie zijn ook aan het aftellen nou wij ook zal blij zijn als ik jullie vrijdag weer in de armen kan sluiten .maar neem het er de laatste dagen nog even van.
    wat mooie schommelstoelen stuur je een op naar de b.b.straat????
    groetjes mama

• 07 November 2012 - 21:26

Marina & Jasper En Jerinde:

He buurtjes nog even via deze weg we wensen jullie een goede reis terug,
    neem aub het mooie weer mee deze kant op .oja kan je ook zo n schommelstoel
    voor mij meenemen .
    Groetjes jappe en marina en jerinde .

Verslag uit: Verenigde Staten, Redington Shores

USA 2012

10 November 2012

Dag 57/58 (voelt als 1..)

07 November 2012

Dag 54

04 November 2012

Dag 53
Geert en Linda

2012 is het jaar van de reis naar de verenigde staten. Start van de reis is in het westen om vervolgens via New York naar Florida te reizen. Op dit profiel zijn onze voorbereidingen en het verslag van onze reis te volgen.

Actief sinds 24 Juni 2012
Totaal aantal bezoekers 20862