Dag 51 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 51 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 51

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

02 November 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

De laatste vakantiedag voor Appie en Netje en onze laatste week is ingegaan. We hebben uitgeslapen en een langzame start gehad. Om 11 uur zijn we met een volgepakte auto onderweg naar de Cracker Barrel voor een lekker ontbijt. Per toeval hebben we dit restaurant een aantal dagen geleden geprobeerd, en eigenlijk is het nu al onze favoriet. Voor weinig geld een lekkere maaltijd.

Tegen 12.30 uur zijn we uitgegeten en gaan we op weg naar Sanford Airport. Iets meer dan een uur later rijden we de parkeerplaats op van de luchthaven en is het tijd om Appie en Netje uit te zwaaien. We lopen mee naar de incheck balie en als ze in de rij staan voor de douane, zwaaien we nog een laatste keer en gaan we weer op pad.

We zijn nu ongeveer een uur ten noorden van Orlando en daarmee al een stuk op weg naar St. Augustine. Het oudste stadje van Florida. We hebben de rest van de middag lekker rondgewandeld door het stadje en de vele oude gebouwen en het fort bekeken. Op de terugweg, hebben we nog een korte stop gemaakt bij de supermarkt, om vervolgens op de bank te gaan hangen voor de tv.

Morgen gaan we waarschijnlijk een halve dag winkelen en ’s avonds naar een stockcar race. Daarnaast zullen we morgen de rest van onze route uit gaan zetten en op zoek gaan naar hotels.

• 03 November 2012 - 08:16

Anouk:

Wauwie linda wat een mooi jurk !!!!!! Geniet van jullie laatste weekje ! Tot volgende week .... Xxxxx

• 03 November 2012 - 10:35

Annita:

heyyy mensjes!!! Appie en Netje alweer naar huis!? jeetje wat gaat de tijd snel!! en jullie nog een week! pffff...... wat hebben jullie wat gezien zeg!!!! deze fotoos ook weer!! geweldig!! als je die oude stadjes zo bekijkt.... als de gebouwen konden praten....... mooi hoor!!!
    geniet van deze laatste week!!
    groeten van de Neefjes van nr 26!!!doeiiiiiiiiii

• 03 November 2012 - 20:07

Appie En Netje:

hey Geert en Linda,

Wij zijn weer thuis, reis valt wel tegen als je naar huis moet en dan ook nog tussen landing waar we niet op hadden gerekend maar zijn wel in stijl terug gegaan in de 1e klas.
    Nogmaals bedankt voor de gezellige weken en geniet er nog van voor je het weet ben je weer aan het werk, ook niet verkeerd maar toch anders groeten appie en netje