Dag 50 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 50 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 50

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

01 November 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Dag 50..pff.. wat gaat het nu snel!

Na de vele kilometers van de afgelopen dagen hebben we vandaag een rustdag. Daarom vandaag een kort verhaal. Wat hebben we zoal gedaan; Ontbijten, op internet, lezen, weer op internet en Skype, Eten, Slapen, Skype, Eten, Borreltje.. Ja, een echte rustdag.

Morgen brengen we Appie en Netje weer naar het vliegveld en zit de twee week vakantie erop. Voor ons gaat de laatste week in en zijn we nog 2 dagen in Orlando, waarna we naar het zuiden afreizen. Waar onze route langs gaat, weten we nog niet, en laten we vooral afhangen van het weer.

• 02 November 2012 - 10:37

Carola:

een ECHTE rustdag ook lekker!! even bijkomen van alle indrukken!

FIjn dan pap en mam weer thuis komen! Genieten jullie maar even extra van de laatste week !! (toch ben ik blij als ook jullie straks terug zijn;-)

Dikke kus en geef pap en mam een dikke kus voor de terugweg!!

liefs Carola

• 02 November 2012 - 17:14

Jantje:

Appie en Netje straks een goede reis.

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

USA 2012

10 November 2012

Dag 57/58 (voelt als 1..)

07 November 2012

Dag 54

04 November 2012

Dag 53
Geert en Linda

2012 is het jaar van de reis naar de verenigde staten. Start van de reis is in het westen om vervolgens via New York naar Florida te reizen. Op dit profiel zijn onze voorbereidingen en het verslag van onze reis te volgen.

Actief sinds 24 Juni 2012
Totaal aantal bezoekers 20885