Dag 39 - Reisverslag uit Redington Beach, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 39 - Reisverslag uit Redington Beach, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 39

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

21 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Redington Beach

Vandaag een ontspannen dagje. Op tijd eruit en een eenvoudig ontbijt. We gaan vandaag op weg naar Redington Beach (Vlakbij St. Petersburg en Tampa) om daar heerlijk te gaan genieten van ons hotel aan het strand. Het is een beetje een gok om een hotel te boeken na het bekijken van een paar kleine plaatjes en een beoordeling op het internet, maar bij aankomst zijn we blij verrast. Een mooi en kleinschalig hotel tussen grote en vooral hoge hotels aan de golf. Als we de kamer uitstappen zijn we bij het zwembad en lopen we dan door, staan we op het strand. Hangmatten en ligstoelen te over, want het is erg rustig.

Vanmiddag hebben we dan ook tot zonsondergang bij het zwembad en op het strand gelegen. Heerlijk genoten van de hoge temperatuur van vandaag en een heerlijk windje. In de avond zijn we bij ons in de straat naar “Conch Republic” gegaan. Daar hebben we genoten van een lekkere maaltijd en een paar borrels. En het toetje,… crêpes, vanille ijs en banaan, in de bruine suiker en geflambeerd. Mwoah… Lekker!!

Morgen gaan we uitslapen en wellicht nog even op het strand liggen,totdat we vertrekken richting Orlando. Daar zullen we eerst onze “Villa” bekijken, waar we de komende week zullen zijn. Daarna vertrekken we naar het vliegveld om daar Appie en Netje op te halen. Morgenavond dus een verslag vanuit ons huisje, waar we eindelijk na een dikke maand onze koffers voor het eerst kunnen uitpakken!

• 22 Oktober 2012 - 06:47

Appie:

he geert en linda tot straks zet aar baco klaar we kommen er aan.
    grv appie en netje

• 22 Oktober 2012 - 06:58

Mam:

Jongens wat mooie foto s . Dit is toch het ultime vakantiegevoel. Zwembad voor de deur.
    k neem aan dat je het hier wel langer kan volhouden.
    Groeten pap en mam.

• 22 Oktober 2012 - 11:49

Carola :

he,,,,

Pap en Mam zijn onderweg naar jullie !
    incl. volle koffer (toch nog nadat het laatste er vanmorgen nog in is gepakt)
    incl. bonbons van 't lekkernijtje natuurlijk!
    incl. hagelslag
    incl. oude kaas
    incl. heel veel plezier !!!!

heel veel plezier en we zien de mooie foto's en verhalen wel verschijnen.

Dikke Kus Carola

• 22 Oktober 2012 - 11:52

Carola :

he,,,,

Pap en Mam zijn onderweg naar jullie !
    incl. volle koffer (toch nog nadat het laatste er vanmorgen nog in is gepakt)
    incl. bonbons van 't lekkernijtje natuurlijk!
    incl. hagelslag
    incl. oude kaas
    incl. heel veel plezier !!!!

heel veel plezier en we zien de mooie foto's en verhalen wel verschijnen.

Dikke Kus Carola

• 22 Oktober 2012 - 11:54

Anouk:

heel erg veel plezier!! ga lekker met z'n 4e genieten!!

dikke kus, koen en anouk

Annita:

wat een vervelend plaatje! die heerlijk hangmat, en jullie plekkie bij t zwembad en dichtbij strand! leuk dat Appie en Netje naar jullie komen!! gezellig!!! veel plezier jullie saampjes!!! groeten aan Appie en Netje!

sorry...ik dacht dat ie niet verstuurde.... dus 3 keer!! hahaha

• 22 Oktober 2012 - 18:48

Jan:

Ik sta op het punt in staking te gaan voor wat betreft het lezen van jullie jaloersmakende verslagen...