Dag 40 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 40 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 40

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

22 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

We worden op tijd wakker in ons hotel aan het strand. Aangezien het ontbijt niet inbegrepen is, en er alleen een frisdrank automaat is bij het hotel, ga ik op pad voor een ontbijt. Na de straat uit te zijn gereden, kom ik bij de 7-11, waar ik een lekker ontbijtje bij elkaar zoek. We mogen tot 11 uur in het hotel blijven, waar we graag gebruik van maken.

Om 11 uur checken we uit en gaan we richting Kissimee, Orlando. Om eerst ons huisje te bekijken en vervolgens naar Sanford te rijden om Appie en Netje van het vliegveld te halen. Als we aankomen bij het huisje zijn we blij verrast. Enorm ruim en wat een luxe. We zitten midden in een Golf resort. Dat past natuurlijk heel goed bij ons. We pakken onze spullen snel uit en gaan op weg naar het vliegveld.

Als we aankomen op het vliegveld, twijfelen we even of we goed zijn, maar op het bord staat echt “Sanford Orlando International Airport”. Het is alleen niet groter dan vliegveld Eelde, het is oud en totaal niet wat we gewend zijn van de Amerikaanse vliegvelden. Na een uurtje te hebben gewacht komen Appie en Netje uit de deuren bij de Douane en gaan we op weg naar de huurauto balie. Benieuwd wat een American luxury car is..Bij de balie blijkt het om een Chrysler 300C te gaan. “Sir, you need a satnav? We have a HEMI!” Dat gaf wel een glimlach op het gezicht van de bestuurder!

We lopen naar de luxe witte 300c HEMI en vinden het een passende auto. Bij het uitrijden van de poort, wordt de auto nog iets passender. We zijn 500 meter op weg en Appie raakt met de uitlaat de krokodillentanden en nu is de auto echt compleet. Met gat in de uitlaat klinkt die enorme V8 natuurlijk veel beter! WROOAAH!

Terug in het huisje horen we regelmatig de kreet “Echt mooi”, dus het huisje valt ook bij Appie en Netje net zo in de smaak als bij ons. Een heerlijk huisje! Na te hebben opgefrist gaan we boodschappen halen en een hapje eten. Het is hier immers altijd etenstijd. Nog een borreltje, en het is tijd om te gaan slapen.

Morgen gaan we uitslapen en krijgen we een tour over het park per golfkar. We zijn benieuwd.

• 23 Oktober 2012 - 07:05

Pap En Mam:

Goedemorgen,
    Er zijn ook altijd mensen die geluk hebben,haha.
    En dan ook direct maar even op pimpen, het kan niet beter.
    Ik zou zeggen even foto s van het huisje.
    En veel plezier vandaag.

• 23 Oktober 2012 - 07:36

Carola:

Goedemorgen,!
    ik denk dat jullie beter een container mee terug kunnen nemen! en beide auto ook mee terug!
    Dikke kus !

Carola

• 23 Oktober 2012 - 10:40

Jantje:

Goed idee Carola, en dan ook nog even een oldtimer voor Arend.
    We vragen Antoinette voor verscheping.

• 23 Oktober 2012 - 18:02

Arend:

maar dan wel graag een mustang [oud model] met handbak en een dikke v8 er in.
    kunnen jullie een beetje door 1 deur met de gasten ?
    of is het van terras naar terras want ik zie die gast uit roden nog niet in een strandstoel op het strand.haha
    geniet nog maar even verder van de vakantie.
    groet pap en mam

• 24 Oktober 2012 - 09:02

Antoinette:

Komt goed hoor kunnen we regelen!!