Dag 41 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 41 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 41

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanochtend voor het eerst een gedekte ontbijttafel in het huisje. Nederlands oude kaas en hagelslag op onze Amerikaanse broodjes. Lekker rustig aan gedaan en genoten van het ontbijten op ons balkon. Tegen 12.00 uur komen we in beweging om naar onze “tour over het park” te gaan.

Aangekomen bij het informatie center werd het ons maar al te snel duidelijk dat het om een verkooppraatje ging over het park en hebben er vriendelijk voor bedankt. Nee, kortingsbonnen willen we niet, en we hebben er ook geen belang bij om een huisje op het park te kopen. We gaan genieten van Orlando.

We besluiten met z’n 4 en in de Chrysler te stappen en op pad te gaan in Orlando. Na een rit over de international drive, komen we op sandlake road, waar we stoppen bij de Florida Mall. Shoppen! En een hapje eten, want het ontbijt was immers alweer een aantal uren geleden. Enkele uren verder hebben we de meeste winkels gezien en zijn we enkele aankopen rijker.

Bij terugkomst in Kissimee, stoppen we voor de laatste boodschappen en gaan we weer heerlijk genieten van de warmte op ons balkon. Een hapje en een drankje erbij, en we bespreken de plannen voor de komende week. We hebben een aantal leuke en spannende dingen op het programma, maar ook genoeg rustdagen om volledig te ontspannen.
Morgen gaan we volgens de plannen naar Daytona. Waar we naast de International Speedway ook een autorit over het strand kunnen maken. Morgen daarvan weer meer.

@Pap, We kunnen zeker door 1 deur met de gasten uit Roden. We zullen een passende strandstoel/tent voor hem reserveren bij het zwembad en we kijken uit naar jouw Mustang met handbak en V8! We gaan er vanuit dat kleur je niet zo heel veel uitmaakt?

• 24 Oktober 2012 - 13:05

't Lekkernijtje:

Heej Hallo familie in amerika!

hoe gaat het daar?? volgens mij goed gelukkig !!

ik zie daar 2 mooie bekende witte doosjes op tafel staan !! (zit er nog wat is ??)

zijn ze ook door jullie goed gekeurd ????

Met Vriendelijke Groet,
    'T Lekkernijtje