Dag 42 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 42 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 42

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Aangezien de tour over het park niet was wat we hadden gedacht, hebben we onszelf rond gereden over het park, nadat we weer hebben genoten van het ontbijt op ons balkon. Net als het huisje is op het park ook helemaal niets aan te merken. Het ziet er allemaal perfect uit. Geen blaadje verkeerd en als je niet oppast wordt je omver gereden door een van de vele tuinmannen.

Na een rondje om het zwembad, besluiten we dat we daar zeker nog een aantal keren zullen zijn. Wat een luxe en een geweldige plek om helemaal te ontspannen. We hebben voor ons gevoel alles bekeken en gaan op pad naar Daytona. Over de US-4 en de tolweg komen we aan bij de boog die ons welkom heet in Daytona Beach en zien we aan onze rechterhand de Speedway. Een enorm complex, waar we een dagtour gaan doen, om zowel voor als achter de schermen te kunnen kijken. Een aantal uren later stappen we naar buiten en zijn we echt onder de indruk van wat we hebben gezien. Ruimte voor 200.000 man publiek, wat een organisatie, WOW!

Daarna kon het natuurlijk niet uitblijven dat we een autorit over het strand van Daytona Beach gaan rijden. Leuk om zo langs de kustlijn met je auto een kleine 6 mijl over het strand te cruisen. Verder is er op dit moment niet veel te doen in Daytona Beach, want dat lijkt alleen maar druk te zijn in februari (met de speedweek en bike week).

Terug in Kissimee is het tijd voor wat eten. We hebben immers na 10 uur vanochtend geen eten meer gehad. We hebben enorm goed gegeten bij Black Angus.

Morgen gaan we zoals het nu lijkt ontspannen bij het zwembad en morgenavond laten we ons bang maken in Busch Gardens bij de jaarlijkse Halloween frightnight. We zijn erg benieuwd of we de rest van de vakantie nog durven slapen.

• 25 Oktober 2012 - 09:05

Mam En Pap:

Ja hoor weer iets om te verschepen, als ik zo naar Appie kijk.

• 26 Oktober 2012 - 10:59

Carola:

past er vast nog wel bij in de container.. haha