Dag 43 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 43 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 43

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

We starten de dag met een uitgebreid ontbijt in het huisje. We zitten na, en gaan op skype met de familie. Nadat we een bui hebben gehad, klaart het op en gaan we naar het zwembad om een paar rondjes te zwemmen. Het is eigenlijk net iets te koud om in de zon op te drogen, dus we besluiten weer terug te gaan naar het huisje. Als we terugkomen zijn Jasper en Marina online, dus we praten even bij over wat we ondertussen gemist hebben thuis,(bij ons in de BBstraat) en vertellen over onze belevenissen. We moeten ons immers ook voorbereiden op de Fright Night van Busch Gardens.

Tegen half 4 gaan we op weg naar Tampa. Na een korte rit van iets meer dan een uurtje, komen we aan bij Busch Gardens, wat er in daglicht uitziet als een enorme dierentuin met achtbanen, maar als de schemering inzet veranderd dat.

We beginnen de fright Night met een diner show. We komen een beetje in de griezel stemming door de Frankenstein show, maar we lopen nog redelijk relaxed naar buiten. Dat duurt alleen niet lang. Doordat we de dinershow hadden bijgewoond mochten we de eerste 2 uur meteen vooraan in de rij van de attracties. Dat was erg fijn. Wachtrijen liepen uiteindelijk op tot bijna 2 uur! Wat een volk.

Het park heeft 6 “hounted houses” en een groot aantal shows, maar op straat was het bij tijden even eng. Meerdere keren schrikken we zo dat het angstzweet ons uitbreekt. Ik denk dat we zeker een liter kwijt zijn geraakt! Wat waren ze goed!!

Morgen gaan we eerst uitslapen en laten we van het weer afhangen wat we gaan doen. 1 ding is zeker, we moeten bijkomen van de Fright Night!

• 26 Oktober 2012 - 15:43

Wieneke:

Heey Linda en Geert,

Sjonge, dus jullie zijn al helemaal in Haloweenstemming! Hopelijk lukt het slapen idd een beetje, de komende nachten! :-)
    En inmiddels al héél wat gezien in de USA! Leuk allemaal!! Dat wordt straks in Nederland vast echt afkicken ;-) Maar nu eerst nog een tijdje genieten!
    Heel veel plezier!!

Groetjes, Wieneke

Annita:

ooowhh gewledig ...die verschrikte gezichten!! eng hoor!! gaahahhah! we genieten nog steeds elke dag van jullie verhalen! elke ochtend blogje lezen!! heerlijk! ik sla ze op in mn concepten, dus ik kan nog een tijdje de fotoos en verhalen terug halen!!

• 26 Oktober 2012 - 16:35

Pap En Mam :

Vreselijk gelachen om jullie foto.

• 27 Oktober 2012 - 08:59

Mam:

Goedemorgen,
    Je stuurt Appie maar vroeger naar bed of naar huis, want hij brengt ons hele dagrriitme in de war.
    Het is hier smorgens koffie aan , computer aan en dan verslag lezen.
    Nu al 2 dagen niet, dus dat kan maar aan 1 liggen, MARIS VROEGER NAAR BED>