Dag 45 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 45 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 45

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

27 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

We beginnen onze ochtend, op bed met de ipad, de reacties te lezen. Vandaag was dat niet anders. We werden gewezen op het feit dat onze regelmaat een beetje ver te zoeken is en dat zullen we vanaf nu weer proberen te veranderen.

Na de pannenkoeken van Appie en de broodjes met oude kaas, bel ik rond om een reservering te maken voor een airboat tocht. Het is een wat bewolkte dag, maar de temperatuur is best fijn. Ik maak een reservering bij Kissimee Swamp tours en anderhalf uur later zitten we met z’n 4-en op de airboat. Super cool! Achter ons brult de Chevy 502 en we varen rustig door het moeras. We zien vele vogels, koeien, slakken en waar we natuurlijk voor kwamen, de alligators. Als bonus zien we een enorme schildpad die ons recht in de ogen heeft aangekeken.

Na een heel stuk op lage snelheid te hebben gevaren en te hebben genoten van alle dieren die we nu in het wild hebben gezien, gaat de gashendel verder open. We vliegen door het moeras en hoge riet, alsof het niks is. Met souplesse vliegt de boot bijna over het water. Wat een heerlijk gevoel!

Op zaterdag avond cruisen diverse oldtimer liefhebbers naar Old Town Orlando. Daar pronken ze met hun opgepoetste en mooi gerestaureerde klassiekers. Als we in het oude centrum komen zien we vele oude Amerikaanse auto’s en hun eigenaren. De een nog meer in Halloween kleding, dan de ander. Leuk om te zien hoe dat leeft in Amerika. De kinderen die er rondliepen kregen overal snoep en zagen er vaak uit als actiefiguur of stripheld. De mooiste wint een prijs in de Halloween verkiezing.

Op de terugweg gaan we nog een hapje eten bij de Chinees en komen we vol indrukken terug in het huisje. Nu dit verhaal en lekker vroeg op bed.

• 28 Oktober 2012 - 08:54

Carola:

heej zo te lezen hebben jullie weer een leuke dag gehad!!

bedankt voor het mooie zingen vannacht om 12 uur!! zo ben ik mijn verjaardag nog nooit begonnen met felicitaties uit USA!! SUPER LIEF !!

Dikke KUs Carola

• 28 Oktober 2012 - 09:08

Mam:

Keurig hoor , de koffie smaakte vanmorgen weer lekker , met een verslag.
    Weer hele mooie foto s.
    Lange dag vandaag , uur weer omgezet.
    Heel veel plezier als je straks weer wakker word.

• 28 Oktober 2012 - 09:13

Mam:

De auto voor pap is prima.
    Wat we ons af vroegen, Maris ook een toupetje op gehad?
    Da hoord toch zo op die leeftijd als je zaterdagavonds gaat cruisen?
    Op de foto s te zien dat hij al flink kaal word.

• 28 Oktober 2012 - 11:15

Jan:

Als je vader die Mustang niet hoeft dan wil ik me wel "opofferen" hoor... Beetje sneue bak natuurlijk. Vast een 5.0 liter V8 small block. En dan nog wit ook. Beetje kapstersautootje eigenlijk... Ik geloof dat ik kapster wil worden...

• 28 Oktober 2012 - 11:32

Annita:

Jullie moeten niet al teveel rekening houden met ons ritueel ,hahaha! geniet maar lekker!!! voor je t weet ben je weer thuis, en zit je weeer te plannen, en moet je weer aan anderen denken! nee hoor!! wij kijken toch wel op de pc en of dat berichtje er nu s ochtend s of s avonds staat....
    prachtige fotoos geplaatst vandaag! stoer op die boot!! en die alligators? hoe groot waren die?? gaaf die schild pad! jeetje ...wat zullen jullie veel indrukken opdoen....dat kun je nooooit navertellen!
    en die auto's.....geweldig zeg!!! al was ik ook benieuwd naar die kids in hun halloween kleding!!
    we wensen julie weer een hele fijne en indrukwekkende dag!!!
    tot snel!!

• 28 Oktober 2012 - 16:54

Mam:

Jan voor deze auto word Arend ook kapster hoor.