Dag 46 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 46 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 46

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag slapen we uit en starten we op halve snelheid. Een ontbijt met roerei en toast, en we gaan naar een Farmers Market. Een kleine bazaar, met bijzondere winkeltjes. We lopen er een uurtje rond en nemen nog een souvenir mee. Op de terugweg richting het huisje gaan we langs bij Lane Bryant. Linda heeft online wat jurkjes gekocht en laten bezorgen bij de winkel dichtbij het huisje. Als we er zijn, blijkt het een schot in de roos voor Linda en Netje, dus we lopen met gevulde tassen en veel korting naar buiten.

Als we in de auto stappen, heeft Appie pretoogjes en staat de navigatie ingesteld. Na een kleine 20 minuten komen we aan bij de speeltuin voor echte mannen. Wat in Nederland echt onmogelijk is, blijkt na 1 handtekening in Amerika gewoon mogelijk te zijn. Een kwartier nadat we de winkel zijn binnengelopen staan we met een machinegeweer op de schietbaan. De jongen achter balie geeft nog snel een hele korte uitleg. “Do you know how to shoot a gun?.. Yes?.. Okay.. That’s were the bullets go, pull that handle, and have fun”.. And don’t point the gun at each other”.. Met andere woorden, success ermee en doe voorzichtig, raak elkaar niet!

We hangen een foto aan de kabelbaan en laten deze op een aantal meter van ons af stoppen, om vervolgens een magazijn op de foto leeg te schieten. Wow, dat was wel heel apart!

Vandaag gaan we niet uit eten. Met een volledig ingericht huisje is het gewoon leuk om te koken. We stoppen bij de supermarkt en kiezen allemaal waar we zin aan hebben. Grote Pizza’s, broodjes kip en kreukelfrieten.. Geen Hollandse pot, maar gezellig met z’n allen in de keuken en aan tafel.

Vanavond lekker op tijd op bed, want morgen zal de wekker vroeg gaan. We gaan naar Magic Kingdom, oftewel Disney World. Alvast even voor de volgers die in de ochtend klaar zitten voor ons verhaal, morgenochtend staat er nog niets op, want we zullen laat terug zijn van Disney.

• 29 Oktober 2012 - 07:28

Mam:

Goedemorgen,

Geniet van het mooie weer het is hier weer herfst.
    Dus Linda heeft hier niets aan haar jurkjes, dus daar veel dragen.
    Want APPIE volgend zomer passen die jurken haar toch niet?
    Veel plezier in Disney.
    En o ja , bij de eerste foto ,op de rommelmarkt wat is dat wat daar boven hangt ?
    Vogelhuisjes of hondenhuisjes?

• 29 Oktober 2012 - 07:35

Carola:

Goedemorgen ,

Heel Veel plezier in Disney World!!! (of zoals mam iedere keer zegt euro disney haha)

ene ik mag toch hopen dat jullie wel een huisje mee hebben genomen voor tijger en quibus!!!!
    ik denk dat we volgend jaar wel naar emmen gaan maar een afslag eerder nemen en richting de schietbaan ga als ik deze 2 mannen zo zie genieten!!

Liefs en een Dikke KUS !!!
    Carola

• 29 Oktober 2012 - 08:48

Mama:

weer veel beleeft wat hier niet kan . het regent hier en het is echt herfst .
    anja woont zins donderdag in haar huisje wij zijn gisteren nog even in leek naar de rommelmarkt geweest.
    veel plezier in disney world.
    groetjes mama

• 29 Oktober 2012 - 09:06

Anouk:

Jullie vermaken je prima zo te lezen..
    geniet rr lekker van het is hier echt k*t weer bah !
    Heel veel plezier in Disney! Carola en ik wilde wel even een dagje
    Op en neer komen maar het is ons net iets te ver...

Groetjes van ons allemaal

• 16 April 2013 - 21:54

Patrick Holkamp:

hallo,

ik zal me eigen even voorstellen ik ben patrick uit pernis ik heb jullie reisverslag gelezen geweldige trip hebben jullie gemaakt ik ga nu met mijn familie 30 april naar amerika en ik zag dat je in kissimmee naar een schietbaan ben geweest nu is mijn vraag ik ben al een tijdje op zoek naar een schietbaan waar ik met mijn familie heen kan heb je toevallig het adres of de naam van de schietbaan.

alvast vriendelijk bedankt
    mvg patrick

• 18 April 2013 - 21:59

Linda En Geert:

Hallo Patrick,

Zo te lezen heb jij nog een leuke trip voor de boeg. We zijn bij de shooting gallery geweest in Orlando.
    Het is 1 van de bekenste shietbanen en er staan voldoende advertenties in coupon boekjes die je in Orlando bij vele restaurants kunt pakken.

Heel veel plezier!

Groeten, Geert en Linda