Dag 49 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu Dag 49 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Geert en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 49

Blijf op de hoogte en volg Geert en Linda

31 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Gistermiddag hebben we kaarten gereserveerd voor Universal Studio’s . Zowel voor het attractiepark als de Fright Night. Nadat we in Busch Gardens bij de Fright Night zijn geweest, hebben we ons steeds afgevraagd of de versie van Universal nog enger zou zijn. (Het zijn immers film makers, dus ze kunnen het vast veel enger).

We hebben de van 10 uur tot 17.00 uur op het park diverse shows, achtbanen en 3D/4D shows bekeken en beleefd. De shows zijn verrassend en we genieten van alles wat we zien. Om 17.00 uur moeten we in een afgezet stuk van het park, wachten op de Fright Night. We eten en drinken , waarna we ons tussen alle zombies en andere enge figuren op het park begeven. We hebben gekozen voor een express pass, dus we mogen de lijnen voorbij. We zien binnen de kortste keren rijen van meer dan een uur, dan zijn we erg blij met onze passen. Als de avond vordert, zijn zelfs de rijen bij de express passen al meer dan een kwartier. Het is echt enorm druk op Halloween avond.

De shows zijn niet half zo eng als de vorige die we hebben gezien, maar meerdere malen gillen we het uit en schrikken we in de haunted houses. Om 22.00 uur hebben we alle attracties gehad en besluiten we naar het huisje terug te gaan. We zijn moe en hebben vandaag weer vele kilmeters afgelopen.

Morgen gaan we eerst rustig aan ontbijten en daarna zullen we afhankelijk van het weer en de pijn in onze benen, een keuze maken wat we gaan doen.

• 01 November 2012 - 09:46

Carola:

heeejjj,,,

ziet er Super uit ben zeer benieuwd naar de rest van de honderden foto's :D

Dikke kus !!!!

(en sorry maar het is echt waar ! ToT Volgende week!!!) ;-)

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

USA 2012

10 November 2012

Dag 57/58 (voelt als 1..)

07 November 2012

Dag 54

04 November 2012

Dag 53
Geert en Linda

2012 is het jaar van de reis naar de verenigde staten. Start van de reis is in het westen om vervolgens via New York naar Florida te reizen. Op dit profiel zijn onze voorbereidingen en het verslag van onze reis te volgen.

Actief sinds 24 Juni 2012
Totaal aantal bezoekers 20877